Als kringloper heeft u vast eens vragen voor ons? Hier hebben wij de meestgestelde vragen & antwoorden op een rijtje staan.

Wij zijn geopend op Maandag tot Zaterdag van 10.00 – 17.00
Let op: tijdens feestdagen kunnen onze openingstijden afwijken!

Wij zijn telefonisch bereikbaar via 015 256 3838
Wij zijn ook bereikbaar via info@kringloopdelft.nl

Ja zeker, wij zijn bereikbaar voor:
* Fiets, voor de deur staat een fietsenrek voor jouw fiets.
* Auto, voor de deur hebben wij GRATIS parkeerplaatsen 
* Openbaar vervoer, vanaf Station Delft met bus 40 stopt voor de deur

Ja dat kan zeker!
Je kunt ze inleveren tijdens onze openingstijden van maandag tot zaterdag van 10.00-17.00 bij de “loods” rechts naast onze ingang.
Maar je kunt ze natuurlijk ook laten ophalen door onze jongens door een afspraak te maken via 015 256 3838

Onze algemene voorwaarden zijn natuurlijk dat goederen nog wel “herbruikbaar” zijn. Herbruikbaar houdt in dat ze schoon, werkend, kompleet maar vooral heel zijn. Wil je weten wat we bijv. echt NIET aannemen, kijk dan even bij onze innamevoorwaarden

Het ophalen van goederen is bij ons geheel GRATIS! 

Goederen blijven bij ons ter beoordeling van onze jongens, dit gebeurt tijdens de afspraak. Mochten hun aangeven dat het voor ons niet “herbruikbaar/verkoopbaar” is dan zullen zij het ook niet meenemen.

Ja dat doen wij zeker!
Echter zijn hier wel kosten aan verbonden.

Wij hebben een regio waar wij altijd bezorgen:
Delft, Delfgauw & Den Hoorn voor €30,-
Pijnacker, Nootdorp & Ypenburg voor €35,-
(LET OP: wij bezorgen tot de begane grond, tenzij er een lift is en het in de lift past, meet dus van te voren goed de lift op!!!)

Ook buiten deze regio bezorgen wij tot 20KM vanaf ons adres voor €50,-
(LET OP: hier bezorgen wij ALLEEN tot de begane grond)

Nee, helaas doen wij niet aan verhuizingen & onze bus is tevens niet in te huren.

Nee, helaas doen wij niet aan het reserveren van goederen.
Maar mocht je er zeker van zijn dat je iets graag wilt kopen maar het alleen niet meteen mee kunt nemen omdat je bijv. op de fiets bent, dan hebben wij als extra service wel de optie: betalen & later ophalen.

Gekochte goederen kunnen bij ons maximaal 7 dgn laten staan. Wij hebben helaas een beperkte ruimte voor opslag. Duurt het uiteindelijk langer dan 7 dgn? Dan zullen wij je eerst bellen zodat je alsnog je goederen op kunt komen halen. Gebeurd dit niet dan gaat het artikel terug de winkel in & ben je helaas je aankoopbedrag kwijt.

Ja zeker! Wij controleren alle elektronische goederen voordat dit de winkel in gaat. Toch hebben we als extra service bij een aankoop van een elektronisch artikel die minimaal €10,- kost een week extra garantie op het artikel.

Mocht je thuiskomen en het zojuist gekochte elektronica artikel dat minder dan €10,- kostte toch niet (goed) werken (waarvoor géén garantie is), dan kun je hiermee uiterlijk één dag na aankoop mee retour komen. Hiervoor heb je wel de kassabon als aankoopbewijs nodig. Wij zullen het dan extra controleren. mocht het na controle inderdaad niet naar behoren werken dan krijg je het aankoopbedrag terug.

Nee, wij doen niet aan ruilen of retourneren. Wij geven ook geen tegoedbon! Bedenk dus voor aankoop goed of je dit artikel echt wilt hebben!

Onze algemene regel is dat aangekochte goederen niet  geruild of terug gebracht kunnen worden (met uitsluiting van elektronica boven de €10,-). Wij geven dus geen tegoedbon of geld terug, bedenk dus voor aankoop goed of je dit artikel echt wilt hebben!

Wil je graag de gehele verkoopvoorwaarden lezen? Kijk dan even bij onze verkoopvoorwaarden

Je kunt bij ons zowel pinnen als met contant geld betalen, natuurlijk ligt onze voorkeur met pin, maar wij zijn voorzien van een mooi cash automaat waardoor wij corona-proof het geld niet meer hoeven aan te raken & geeft het automatisch uw wisselgeld terug dus nooit meer wisselgeld fouten.

Ja zeker!
Bij de kassa kun je bij ons tegen elk gewenst bedrag een kadobon kopen, dit is tot maximaal een jaar na aankoopbedrag geldig

Let op: de kadobon is niet wisselbaar in delen, wij werken niet met tegoeden! Mocht je dus een groter bedrag willen geven, maar denken dat degene die de kadobon krijgt dit niet in 1x willen besteden, koop dan eventueel meerdere bonnen van een lager bedrag!

Wij verkopen goederen tegen een zo laag mogelijke prijs, wij hebben geen winstoogmerk. Tevens creëren wij door de verkoop van goederen betaalde banen & ontlasten wij het milieu van onnodig veel afval.

Het overgrote deel van onze werknemers zijn zowel fulltime als parttime bij ons in dienst. Een kleiner deel van onze werknemers zijn daarvan vrijwilliger of stagiaire.
Wij zijn ALTIJD op zoek naar extra handjes, mocht je willen solliciteren?
Bel ons of voor de mogelijkheden of stuur je motivatiebrief (en c.v.) naar ons via info@kringloopdelft.nl of vul ons contactformulier in.

Staat je vraag er niet tussen neem dan contact met ons op via:  info@kringloopdelft.nl
Of vul ons ons contactformulier in